En vecka kvar...

Då var det bara en vecka kvar till Smögen & VROM drar igång årets tävling! Vi åker ner på torsdag är det planerat. Under tävlingens gång är det tänkt att någon ska försöka uppdatera våran sida på facebook och/eller evenemanget Smögen Offshore Race på facebook.
Länkar till dessa:
http://www.facebook.com/event.php?eid=204963299551739#!/pages/Asplund-Powerboat-Racing-X48/173593062692034

http://www.facebook.com/event.php?eid=204963299551739

Har sett att man ska köra EM för GT-30 samma helg fast i Kil, hade det inte varit roligare om tävlingarna varit på samma plats?

Imorgon är det American Car Show här i Norrtälje, Poker Run går samtidigt i Sthlms skärgård och vid 12-tiden beräknas de anlända till Norrtälje hamn. Vi ska testköra båten under morgonen men jag är tydligen petad från min plats i båten då en jätte ska klämma sig ner i min stol... ;) Så jag får väl hitta på något annat under tiden. 


//Majken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback